Το ωφέλιμο φορτίο έχει πια αυξηθεί κατά 350 κιλά, ξεπερνώντας τον έναν τόνο: αναλόγως της έκδοσης φτάνει τα 1.005-1.060 κιλά. Παράλληλα, η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τώρα τους 3,5 τόνους για τις εκδόσεις Single & Extra Cab και τους 3,2 τόνους για την Double Cab – 700 κιλά παραπάνω, δηλαδή, από την προηγούμενη έκδοση.

Στα υπόλοιπα χρηστικά στοιχεία, το μήκος της καρότσας είναι 2,325 μ. (Single), 1,810 μ. (Extra) και 1,525 μ. (Double Cab), το πλάτος της είναι αυξημένο κατά 5,5 εκ., φτάνοντας τώρα τα 1,575 μ., ενώ είναι και 3 εκ. βαθύτερη.
Η οικονομία καυσίμου που επιτυγχάνει ο νέος κινητήρας είναι της τάξης των 0,5-0,9 λίτρων ανά 100 χλμ., σε σχέση με τις προηγούμενες μονάδες, και επιτυγχάνεται λόγω και της κατά 23% μακρύτερης τελικής (6ης, τώρα) σχέσης του κιβωτίου, με σχέση με την τελική (5η) του παλιού. Η Toyota δίνει μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο στα 6,8 λίτρα/100χλμ., που μειώνεται κι άλλο με την πίεση στην κονσόλα του κουμπιού Eco, που μειώνει την απόκριση του γκαζιού. Αντίστοιχα υπάρχει και το κουμπί Power, για πιο άμεση και δυναμική απόκριση.

Παραπλεύρως, φυσικά, υπάρχει ο περιστροφικός διακόπτης της τετρακίνησης, με τις θέσεις Η2 (4×2 σε κανονικές συνθήκες), Η4 (High 4×4, για ολισθηρό οδόστρωμα αλλά υψηλές ταχύτητες) και L4 (4×4 κοντό για εκτός δρόμου και χαμηλές ταχύτητες). Το Hilux είναι περισσότερο ικανό στα «ζόρικα», χάρη στην αύξηση κατά 20% τόσο της ακαμψίας, όσο και της διαδρομής της ανάρτησης (που τώρα φτάνει τα 520 χιλιοστά). Και, επιπλέον, χάρη στο αυξημένο ύψος από το έδαφος (29,3 εκ.), στις γωνίες προσέγγισης 31 μοιρών και διαφυγής 26 μοιρών, και στις σημαντικές ενισχύσεις του πατώματος και των βάσεων στήριξης της ανάρτησης.
Η Toyota, επίσης, προσφέρει τη δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού από τις βασικές τετρακίνητες εκδόσεις – κάτι που δεν ισχύει για όλον τον ανταγωνισμό. Και, φυσικά, στο έργο συμβάλλουν και τα ηλεκτρονικά συστήματα -μεταξύ άλλων- Hill Assist Control (εφαρμόζει τα φρένα για 5 δευτ. κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα), Downhill Assist Control (φρενάρει αυτόματα, διατηρώντας ταχύτητα 5-7 χλμ./ώρα και A-TRC (Antrive Traction Control). Το Toyota Hilux ξεκινά από 23.185 ευρώ στην έκδοση Single Cab, από 25.245 στην Extra Cab και από 32.035 ευρώ στην Double Cab, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διατίθεται μόνο στις εκδόσεις Cruiser, Premium του Double Cab, με περίπου 1.600 Ευρώ παραπάνω. Όλα συνοδεύονται με εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ.
TOYOTA HILUX
ΕΚΔΟΣΕΙΣ; Single Cab / Extra Cab / Double Cab
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Πετρέλαιο 2.393 κ.εκ. 150 hp, 400 Nm (1.600-2.000 σ.α.λ.)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: H2-H4-L4
ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ: 1.005-1.060 κιλά
ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: 2,8-3,5 τόνοι (με φρένα), 750 κιλά (χωρίς φρένα)
ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ: 23.185 ευρώ (Single) / 25.245 (Extended) / 32.035 (Double Cab)