Πέντε φθηνά όργανα γυμναστικής που θα βοηθήσουν για την άσκηση στο σπίτι σου

Το #μένουμε_σπίτι αποτελεί μέρος της καθημερινότητας όλων στην Ελλάδα, εδώ και μερικές ημέρες. Για το καλό όλων, η παραμονή στο σπίτι έχει εξελιχθεί στο “όπλο” των πολιτών προκειμένου να βοηθήσουν το ΕΣΥ και να συνδράμουν στον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα.

Η παραμονή στο σπίτι όμως, δεν συναπέγεται απαραίτητα την… παραίτηση από κάθε είδους (εξ)άσκηση. Μπορεί πλέον να μην είναι δυνατή η παρουσία σε γυμναστήρια ή η ομαδική προπόνηση, παραμένει όμως εφικτή η εκγύμναση του καθενός, εντός του σπιτιού του. Αρκεί να έχει τα κατάλληλα μέσα, κι ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Με τη βοήθεια του Λεωνίδα Χριστακίδη, το Sport24.gr ξεχώρισε πέντε φθηνά όργανα γυμναστικής προκειμένου να μπορείς να κάνεις… τη δουλειά σου στο σπίτι, δίχως το παραμικρό πρόβλημα. Ο έμπειρος γυμναστής ξεχώρισε αυτά τα όργανα που δεν χρειάζονται μεγάλο πορτοφόλι, μπορούν όμως να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμα.

 

1. FIT BALL

Η μπάλα γυμναστικής μπορεί επί της ουσίας να αντικαταστήσει/αναπληρώσει τον πάγκο, που υπάρχει στα γυμναστήρια. Υπάρχει πληθώρα ασκήσεων που μπορούν να γίνουν, όπως επίσης είναι μακρά η λίστα των μυών που γυμνάζονται με αυτόν τον τρόπο. Η πλάτη, οι ώμοι, το στήθος, οι δικέφαλοι είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις, με τη fit ball να είναι ένα πολύ απλό και εύκολο μέσο για να κάνεις τη δουλειά σου.

 

2. ΑΛΤΗΡΕΣ

Οι αλτήρες (τα γνωστά σε όλους βαράκια) δεν παύουν να χάνουν την χρησιμότητά τους, στο πέρασμα των ετών. Ενεργοποιούν όλες τις μυικές ομάδες του σώματος, ανάλογα με το ασκησιολόγιο και τις επαναλήψεις. Σε πολλές περιπτώσεις είναι εφικτή η προσθαφαίρεση κιλών στους αλτήρες, προκειμένου να υπάρχει αυξομείωση του βάρους -ανάλογα την στόχευση.

 

3. ΙΜΑΝΤΑΣ ΤΥΠΟΥ TRX

Πρόκειται για ένα σχετικά μοντέρνο τρόπο εκγύμνασης, δεδομένου ότι χρησιμοποιείται το φυσικό βάρος του ατόμου. Οπότε είναι πιο ελεγχόμενο. Είναι πολύ εύκολη η τοποθέτηση του ιμάντα στο σπίτι, αφού πιάνεται σε οποιαδήποτε πόρτα. Με αυτόν γυμνάζονται επίσης όλες οι μυικές ομάδες του σώματος.

 

4. ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Το κόστος δεν είναι πολύ μεγάλο, αν ψάξει κάποιος μπορεί να βρει αυτό που θέλει, σε καλή τιμή. Το ποδήλατο συνδυάζει την αερόβια με την αναερόβια εκγύμναση, αφού μπορεί κάποιος είτε να το χρησιμοποιεί για αρκετά λεπτά ως μέσο εκτόνωσης, μπορεί όμως να λειτουργήσει επίσης για να συνδυάσει την ένταση. Σε αυτή την περίπτωση, κάτι πολύ απλό που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να χρησιμοποιεί μία μέση ένταση για δύο λεπτά και εν συνεχεία για τριάντα (30) δευτερόλεπτα να την αυξάνει. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για προθέρμανση και ενεργοποίηση των μυνικών ομάδων του σώματος, πριν από την κυρίως προπόνηση.

 

5. MINI BANDS

Μπορούν κι αυτά να βοηθήσουν σημαντικά στη σωστή εκγύμασνη, δεδομένου ότι μπορούν να γυμνάσουν όλες τις μυικές ομάδες του σώματος. Κυρίως βέβαια τα πόδια.

 

Η ουσία είναι πως ακόμη κι όταν #μένουμε_σπίτι, μπορούμε να γυμναστούμε κατάλληλα και να διατηρηθούμε σε καλή κατάσταση -ο καθένας ανάλογα με τα δικά του δεδομένα και τη δική του στόχευση. Με τη βοήθεια ενός γυμναστή, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το ασκησιολόγιο, όλα γίνονται πιο απλά. Η επιστήμη της φυσικής αγωγής περιλαμβάνει πληθώρα ασκήσεων, χρησιμοποιώντας μόνο το σωματικό βάρος, γεγονός που καθιστά αρκετά εύκολη την εκγύμναση κατ’ οίκον.

Το Leonidas Christakidis Gym βρίσκεται εντός του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ.

Δείτε περισσότερα για τις αθλητικές ειδήσεις για το στοίχημα και το κουπόνι ΟΠΑΠ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

«Κλειδώνει» του Βόβορα, ψάχνει αντι-Ράις – Στη λίστα Μπράουν και Κομπς

Τα πάντα έχουν σταματήσει στο μπάσκετ στην Ελλάδα, αλλά οι μεγάλες ομάδες και οι προπονητές τους έχουν άπλετο χρόνο αυτόν τον καιρό για σκάουτινγκ. Η συνέχεια στο sportdog.gr ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR Δείτε περισσότερα για τις αθλητικές ειδήσεις για το στοίχημα και το κουπόνι ΟΠΑΠ.