Οδηγούμε το νέο Kia Picanto 1.2 GT-Line

Δεν έχει μεν πολλά περισσότερα από κάποιες λευκές-κόκκινες-ασημί-μαύρες λεπτομέρειες γύρω από τη γρίλια σχήματος μουσούδας τίγρης, αεραγωγούς στις ποδιές, διπλή απόληξη της εξάτμισης κι έναν μικρό διαχύτη, όμως όντας όσο δυναμικό πρέπει κάνει απόλυτα σαφές ότι παραπέμπει σ’ έναν ζωηρό τρόπο κίνησης και ζωής.
Το χαμηλό του βάρος, κάτω από 900 κιλά, συνδυάζεται με το νεύρο του ατμοσφαιρικού κινητήρα 1.25 MPI, τους 84 ίππους και τα 122 Nm ροπής του, με αποτέλεσμα αυτό το Picanto να έχει δύναμη κάθε στιγμή στην πόλη – και να μην “κρεμάει” σε μια σβέλτη βόλτα εκτός αυτής. Για την δεύτερη περίπτωση δεν διαθέτει κάποια ιδιαίτερη σπορ παρέμβαση στην ανάρτηση – η οποία τηρεί τις επιλογές της άνεσης, χωρίς να σημαίνει ότι είναι χαλαρή – ή σε άλλα μηχανικά μέρη.

 
Έτσι κι αλλιώς, όμως, ήδη η τρίτη γενιά του κορεάτικου mini έχει βελτιωμένη κατά 32% στρεπτική ακαμψία, πάνω στο νέο του δάπεδο, και επίσης το ηλεκτρονικό του σύστημα ευστάθειας (ESC) συνδυάζεται με τεχνολογίες μεγαλύτερων αυτοκινήτων, όπως το σύστημα φρεναρίσματος του εσωτερικού τροχού στη στροφή (torque vectoring) και το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος σε έκτακτη ανάγκη (ΑΕΒ). Κι ακόμη, η μικρή αύξηση (15 χλστ.) του μεταξονίου, στα 2,4 μ., οι τροχοί 16 ιντσών κι η τοποθέτησή τους ακόμα πιο κοντά στις άκρες του αμαξώματος συμβάλλουν και αυτά αποφασιστικά στην οδική συμπεριφορά. Κι έτσι το KIA Picanto GT-Line παραμένει ένα άκρως λειτουργικό αυτοκίνητο πόλης, με μέση κατανάλωση (της δοκιμής μας) 6,1 λίτρα/100χλμ. – όμως με έναν διακριτικό σπορ μανδύα.

Το νέο Picanto μεγάλωσε στο εσωτερικό, απέκτησε χώρο αποσκευών 255 (!) λίτρων, και δέχθηκε στη νέα του «αιωρούμενη» οθόνη 7” όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και πολυμέσων…

www.driveandtravel.gr

Δείτε περισσότερα για τις αθλητικές ειδήσεις για το στοίχημα και το κουπόνι ΟΠΑΠ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

Τα πλάνα Λεμονή για ΠΑΣ

Ο Ολυμπιακός αρχίζει από την Τρίτη προετοιμασία για το ματς με τον ΠΑΣ. Δεν φαίνεται πως θα κάνει ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με Παναιτωλικό ο Λεμονής. Ο Προτό θα διατηρηθεί κάτω από τα δοκάρια και η άμυνα που έπαιξε με Παναιτωλικό δεν δείχνει να αλλάζει. Άξονας πάλι με Ρομαό, Ταχτσίδη […]