Οι Ιταλοί επιστρέφουν στο γήπεδο

Όταν η Lega έβγαζε τις ημερομηνίες των φετινών αγωνιστικών της Serie A και αποφάσιζε να… στριμώξει όσο το δυνατόν περισσότερο τις ομάδες, δεν περίμενε ότι όλα αυτά θα αποδεικνύονταν αχρείαστα επειδή η Σκουάντρα Ατζούρα του Τζιαμπιέρο Βεντούρα θα κατάφερνε να αποκλειστεί από το Μουντιάλ. Μεγάλη η πίκρα αλλά έχουν τουλάχιστον το πρωτάθλημα τους για να τους παρηγορεί μια χαρά φέτος, αφού το ενδιαφέρον είναι μεγαλύτερο από ποτέ τα τελευταία χρόνια. Αυτό δεν αποδεικνύεται μόνο από τον βαθμολογικό πίνακα αλλά και από αυτόν των εισιτηρίων που έχουν κοπεί μέχρι στιγμής και ο οποίος (σ.σ. αριθμός) αποδεικνύει ότι κάτι κινείται. Και αν το πρωτάθλημα πάει έτσι ως το τέλος, θα κινηθεί ακόμη περισσότερο.

Μετά τις πρώτες 18 αγωνιστικές, μία πριν το τέλος του πρώτου γύρου, το Osservatorio Calcio Italiano συγκέντρωσε τα επίσημα στοιχεία όλων των ομάδων σε ό,τι αφορά τα εισιτήρια και τα αποτελέσματα έκαναν ακόμη πιο εορταστικό το κλίμα, μέρες που είναι. Μπορεί να μην υπάρχει πληρότητα σε όλα τα γήπεδα κάθε Κυριακή αλλά και πάλι ο μέσος όρος των 24.445 θεατών είναι καλός, αφού μιλάμε για αύξηση της τάξης του 10,1% σε σχέση με τον περσινό μέσο όρο, ο οποίος ήταν στις 22.217. Αυτό το 24.445 αποτελεί την καλύτερη επίδοση της τελευταίας πενταετίας, αφού είναι στο +10% σε σχέση με το 2015-16, στο +10,8% σε σχέση με το 2014-15 και στο +4,1% συγκριτικά με το 2013-14, με τις δύο ομάδες από το Μιλάνο να έχουν παίξει σημαντικό ρόλο.

Συγκεκριμένα, η Ιντερ που ούτως ή άλλως είναι σχεδόν κάθε χρόνο στην 1η θέση σε ό,τι αφορά τα εισιτήρια, είναι και τώρα στην κορυφή έχοντας μέσο όρο 57.886 θεατές σε κάθε ματς. Οι Νερατζούρι καταγράφουν έτσι αύξηση 24,2% σε σχέση με την περσινή επίδοση τους ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέπει κανείς ότι προς το παρόν έχουν παίξει εντός έδρας μόνο ένα μεγάλο ματς, το ντέρμπι με την Μίλαν. Μεθαύριο Σάββατο (30/12) θα έχουν το δεύτερο πολύ εμπορικό παιχνίδι τους στο Meazza -με αντίπαλο την Λάτσιο- και από εκεί και πέρα στον δεύτερο γύρο θα υποδεχθεί τις Νάπολι, Γιουβέντους και Ρόμα. Εύκολα μπορεί να υποθέσει κανείς, δηλαδή, ότι ο μέσος όρος εισιτηρίων της Ιντερ θα αυξηθεί κι άλλο, εκτός κι αν η ομάδα καταρρεύσει ξαφνικά.

Αν για τους Νερατζούρι, όμως, είναι αναμενόμενο το να έχουν πολύ μεγάλο μέσο όρο εισιτηρίων, η ευχάριστη επιστροφή φέτος είναι αυτή της Μίλαν. Οι μεταγραφικές κινήσεις του καλοκαιριού προκάλεσαν τόσο ενθουσιασμό στις τάξεις των τιφόζι των Ροσονέρι, με αποτέλεσμα να είναι στη 2η θέση αυτή την στιγμή με μέσο όρο 53.127 θεατές, πράγμα που σημαίνει αύξηση 31,7% σε σχέση με πέρυσι. Το ευχάριστο με την Μίλαν είναι ότι έχει διατηρήσει τόσο υψηλά τον μέσο όρο εισιτηρίων παρά την πολύ κακή πορεία της ομάδας ενώ στην 3η θέση είναι η πρωτοπόρος Νάπολι. Οι Παρτενοπέι κόβουν κατά μέσο όρο 45.871 εισιτήρια και είναι στο +25,3% συγκριτικά με την περσινή σεζόν, με τις προβλέψεις να κάνουν κι εδώ λόγο για άνοδο στο δεύτερο γύρο, όσο θα φτάνουμε προς το τέλος και η ομάδα του Μαουρίτσιο Σάρι θα παραμένει δυνατά στη μάχη του τίτλου.

Αμέσως μετά, στην 4η θέση ακολουθεί η Γιουβέντους, έχοντας 39.916 θεατές κατά μέσο όρο. Οι Μπιανκονέρι, όμως, είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση, αφού όλα τα παιχνίδια τους είναι sold out σε ό,τι αφορά τα δικά τους εισιτήρια κι από εκεί και πέρα είναι θέμα των φιλοξενούμενων πόσα θα διαθέσουν. Αύξηση υπάρχει και για την Ρόμα, η οποία είναι στην 5η θέση με 37.790 θεατές και αυτό σημαίνει ότι είναι στο +15,8% συγκριτικά με το 2016-17, με την 6άδα να κλείνει με την Λάτσιο. Η ομάδα του Σιμόνε Ιντσάγκι έχει καταφέρει να ζεστάνει ξανά τον κόσμο της, ο οποίος ναι μεν δεν στηρίζει τον Κλαούντιο Λοτίτο και έχει αποφασίσει εδώ και χρόνια την μαζική αποχή αλλά φέτος, τουλάχιστον προς το παρόν, οι Λατσιάλι κόβουν κατά μέσο όρο 24.714 εισιτήρια, παρουσιάζοντας αύξηση κι αυτοί και μάλιστα της τάξης του 20,8%.

Από εκεί και πέρα, με αυξητικές τάσεις είναι και οι Τζένοα, Μπολόνια, Σαμπντόρια, Αταλάντα και Κάλιαρι. Οι Ροσομπλού της Γένοβας είναι στα 22.472 εισιτήρια (+5,3% σε σχέση με πέρυσι), η Μπολόνια στα 22.114 (+4,4%), οι Μπλουτσερκιάτι στα 20.218 (+1,9%), οι Μπεργκαμάσκι στα 17.440 (+2,3%) και οι Σάρδοι στα 14.141 (+8,8%). Το πρόβλημα είναι, όμως, ότι υπάρχουν και ομάδες που έχουν πτώση συγκριτικά με την περσινή σεζόν και σε αυτή την κατηγορία βρίσκουμε τις Φιορεντίνα, Τορίνο, Ουντινέζε και Σασουόλο. Οι Βιόλα πέρασαν ένα απογοητευτικό καλοκαίρι και αυτό είχς ως συνέπεια να πέσουν στα 23.486 εισιτήρια (-11,3%), η Γκρανάτα δείχνει να είναι μία από τα ίδια αγωνιστικά και αυτό έχει ως συνέπεια να έχει μείωση κατά 8,4% (17.692), οι Φριουλάνι άρχισαν πολύ άσχημα το πρωτάθλημα και είναι στο -6,4% (16.725) με τον Μάσιμο Οντο να ελπίζει ότι θα βάλει την ομάδα σε καλό δρόμο ενώ οι Νεροβέρντι είναι πεσμένοι αγωνιστικά και αυτό μοιραία φαίνεται και στα εισιτήρια (10.822 εισιτήρια, στο -12,4% σε σχέση με πέρυσι).

Η έρευνα του Osservatorio Calcio Italiano ολοκληρώθηκε με την επισήμανση ότι η πιο εμπορική ομάδα στα εκτός έδρας παιχνίδια της είναι η Γιουβέντους αφού επτά ομάδες (Αταλάντα, Μπολόνια, Μίλαν, Νάπολι, Σαμπντόρια, Σασουόλο, Ουντινέζε) έχουν κόψει τα περισσότερα εισιτήρια φέτος όταν υποδέχθηκαν τους Μπιανκονέρι ενώ οι δύο καλύτερες επιδόσεις προς το παρόν είναι αυτές στα Ιντερ-Μίλαν και Μίλαν-Γιουβέντους με 78.328 θεατές, για να κλείσει η 3άδα με το Ρόμα-Λάτσιο (55.775).

Πηγή: gazzetta.gr

Δείτε περισσότερα για τις αθλητικές ειδήσεις για το στοίχημα και το κουπόνι ΟΠΑΠ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

«Βασιλικό» συμβόλαιο οι Κινέζοι σε Πρίγιοβιτς

Επιμένουν και στην Πολωνία για κρούσεις από την Κίνα για τον Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς και για… μυθικό συμβόλαιο που φέρεται να προσφέρεται στον Σέρβο φορ του ΠΑΟΚ για να φύγει άμεσα. Σύμφωνα με πληροφορίες και ρεπορτάζ και από την Πολωνία ο Πρίγιοβιτς εκτός από την Αγγλία έχει προσελκύσει και ομάδες από […]