Η ταχύτητα της Ferrari ήταν τόσο ελλιπής σήμερα, που μόλις και μετά βίας ήταν ταχύτερη με τα supersoft έναντι της Mercedes του Χάμιλτον με τα medium. Αντίστοιχα φάνηκε να ήταν και τα δεδομένα στη διαχείριση των ελαστικών, στις συστοιχίες γύρων ενόψει του αγώνα.
Κατά τα άλλα, η Red Bull επέστρεψε στη μάχη της κορυφής, όντας απόλυτα ανταγωνιστική, ή και ταχύτερη, της Ferrari – όμως ο Μαξ Φερστάπεν χαρακτήρισε τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του αντίστοιχη, σε πρόσφυση, ενός αυτοκινήτου Rallycross.
Οι δύο ελεύθερες δοκιμές στη Σουζούκα είχαν και ορισμένα συμβάντα: το πιο σοβαρό αυτών, πέραν δύο τετ-α-κε των Σέρχιο Πέρεθ και Φερνάντο Αλόνσο, ήταν το συμβάν μεταξύ του Περι Γκασλύ και του Χάμιλτον στην πρώτη περίοδο.
Ο Γάλλος της Toro Rosso δεν είχε παρατηρήσει στους καθρέπτες του τον Χάμιλτον, και έκοψε απότομα ταχύτητα πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Χρειάστηκε μια γρήγορη αντίδραση, και μια έξοδος από την πίστα, του Χάμιλτον για να αποφευχθεί ένα ατύχημα που θα μπορούσε να είχε άσχημες συνέπειες.
Τέλος, ταχύτερος των υπόλοιπων ομάδων -πέραν των τριών πρώτων- ήταν ο Εστεμπάν Οκόν της Racing Point Force India και στις δύο περιόδους των δοκιμών, ενώ σημαντικά βελτιώθηκε και η απόδοση της Toro Rosso με τον νέο, προδιαγραφών 3, κινητήρα που εισήγαγε η Honda στον αγώνα της χώρας της.
GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2018
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

Δείτε περισσότερα για τις αθλητικές ειδήσεις για το στοίχημα και το κουπόνι ΟΠΑΠ.